Przednie koło wysunięte niesymetrycznie względem tylnego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kakiszon
    Classic
    • 2013
    • 2

    Przednie koło wysunięte niesymetrycznie względem tylnego

    Poszło
  • combat87
    Classic
    • 2011
    • 8

    #2
    Przednie koło wysunięte niesymetrycznie względem tylnego

    Witam
    Tydzień temu oddałem Octavie do regeneracji maglownicy i wczoraj gdy pojechałem na zbieżność dowiedziałem się kilku nowinek
    Pomijając fakt iż z przewodów od magla kapie olej (na dziś umówiłem się z macherami od tej maglownicy na wjazd na kanał i ewentualną wymianę miedzianych podkładek) to doszła również zdrowo zapocona turbina która również wydala olej, marżeta przy kole kierowcy do wymiany no i dalej z tym nieszczęsnym kołem. Koło to jest lekko skrzywione (góra chowa się bardziej pod błotnik a dół znowu wystaje po za oś. Czego to może być wina? Krzywy amortyzator czy coś poważniejszego? :shock:

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      To jak ustawili zbieznosc ??

      Krzywy amor, krzywy wahacz(raczej nie naciagnalby sie az tak), cos z sworzniem wahacza. Samo kolo nie lata jakos dziwnie ??
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • combat87
        Classic
        • 2011
        • 8

        #4
        No ustawili tak, że komputer pokazywał poprawne ustawienie ale po tej zbieżności samochód bardziej na prawo ściąga. Podejrzewam, że wcześniej sprzedający dopłacił na zbieżności żeby została ustawiona tak aby samochód prowadził się prosto. Dowiedziałem się o tym wczoraj i nie miałem jak sprawdzić latającego koła gdy jest oderwane od ziemi. A stojąc na ziemi nie zachowuje się jakoś inaczej

        Komentarz

        • tomus7
          RS
          • 2010
          • 1896
          • Peugeot

          #5
          combat87, Robili całą geometrię :?:
          ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
          http://www.bunkry.pl/pl/index.html
          a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
          http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
          Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

          Komentarz

          • combat87
            Classic
            • 2011
            • 8

            #6
            tomus7 No cztery zapinki na koła, od wszystkich te sznurki i kręcili coś z przodu aż komputer wskazywał 0,00 To chyba cała geometria. Zapłaciłem za nią 70pln jeśli to może pomóc w diagnozie kompletności geometrii

            Komentarz

            • tomus7
              RS
              • 2010
              • 1896
              • Peugeot

              #7
              Przed ustawianiem geometri i zbieżności należy najpierw sprawdzić czy zawieszenie jest OK bo jeśli jakikolwiek element zawieszenia jest wyeksploatowany do robota i forsa idzie na marne. Moja rada jest taka sprawdź dokładnie zawieszenie.
              ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
              http://www.bunkry.pl/pl/index.html
              a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
              http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
              Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

              Komentarz

              • leszekmw
                RS
                • 2005
                • 5356

                #8
                combat87, świeży zakup ?
                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                GVI 1.4TSI
                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                Komentarz

                Pracuję...